Think of me when you're out there.

Schysst dag. Började med nationella vid halv nio vilket vi fick springa in på då vi åkte alderles försent hemmifrån. Jag gissade mig igenom varenda fråga och efter en timme fick jag ta tio minuters rast och sen in och göra andra delen som gick lika dåligt som första, fy. Sen lyckades vi få två och en halv timmes hål så vi åkte hem till Dennis och paratade med hans undulat. Musik och engelska, sen hem. Oschysst dag.
Min dator, som jag har mitt photoshop på och alla mina bilder, la av när jag satt och redigerade igår och gick inte att starta efteråt, jag vågar inte prova igen, för jag kommer gråta om den inte startar då så jag väntar lite. Ni får alltså leva med min läskigt tråkiga blogg ett tag till. Jag är lite rädd att jag kommer ordna till en vlogg snart, så ni får något att kika på. Men jag tänker inte sitta och prata speciellt mycket om vad jag pysslar med, så ni får hemskt gärna ställa lite frågor eller så. Skulle vara kul om jag fick några också vilket jag inte tror jag får. Om allt och inget.
Nu ska jag duscha och sen faktiskt slänga mig i sängen.

Your truly,
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0