She got the power in her hand.

Kissnödig, trött och jätteförkyld. Jag kom hem för någon timme sen från en läskigt långsam och onödig skoldag. Jag varken försöker prestera, eller presterar i skolan längre. Vill bara ha mina betyg och få sommarlov nu. Men jag har (tror bara det är) tre nationella prov kvar i no, i kemi.. Jag är ganska så säker på att de proven kommer gå åt skogen. Precis så kass är jag på no.
Nänä, nu ska jag faktiskt ta och redigera lite bilder medans min andra dator fortfarande fungerar och sen duscha och ordna, sen iväg och kika på min fotbollsträning. Snart åker vi ju till Spanien! Bara någon.. eller två månader kvar.
Pillar lite på en ny design också, förhoppningsvis med lite färger om jag får till det.

My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0