On to the next one.

Trött sitter jag nu här med prickar i hela ansiktet, läppar stora som Kissies och ögonlock som knappt kommer ända upp då de är fulla med prickar. Extremt osexigt. Ska försöka se ut som om jag håller på och dör så min mamma och pappa kan ta med mig till sjukhuset så jag får veta vad fasen jag ska undvika för att slippa bli såhär ful (mestadels) på helgerna då man hemskt gärna är lite snygg när man ska iväg.
Jag städar lite iallafall, eller, tänkte börja. Måste försöka ordna min dator också för jäklar vad ointressant min blogg är nu, ser läskigt tråkig ut ju. Ska ordna en ny design som jag sagt, och den ska bli så mycket större så att jag kan visa mina bilder större. Nä nu ska jag sätta igång!

Your truly,
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0