Never let this go.

Jag har haft en helmysig valborg och dag efter valborg. På valborg hände först inte mycket, tills vi mötte massa classmates och drog oss hem till Daniel och mös på hans baksida vilket var helt sjukt trevligt. Lördagen grillade vi tillsammans också, tills det började regna och vi slet oss hem till Daniel igen och såg på Halloween och Bert.
Idag blev jag väckt utav min mamma vid ett-snåret och då slängde jag på mig bikinin, ordnade frukost och gick ut och la mig i solen i två timmar vilket resulterade till en liten bränna som behövdes. Solen gömde sig bakom ett träd så jag gick ut och gick, snabbt såklart, då jag inte kan springa ännu.
Nu hade jag tänkte städa mitt rum och sen gå och duscha, sen sova. Jag har dragit på mig en förkylding vilket ogillas, hoppas det inte blir värre än det är.
Har förresten blivit tre katter rikare! (Egentligen fyra, men en orkade inte med livet) De är så läskigt söta, verkligen. Hoppas jag får ha kvar min älskade Nils-Albin. Om någon känner sig sugen på en katt så hojta till. En svart, och de andra två är svart/vita.
Nu ska jag bränna en skiva med alla Paramores album och sen städa, sen in i duschen!

Ha det!
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0