Mes.

Jag sitter här med mitt te, utan möjlk då den var slut. Gick upp vid sju för att vid kvart i åtta sätta mig på moppen och åka till skolan, men när jag kikade ut genom fönstret så regnade det, alltså ingen moppe idag inte. fick istället missa första bussen och ska nu om tjugo minuter kila ned till min busshållsplats.
Idag ska vi tydligen på en.. teater? Vet inte alls vad man kallar det, men något i den stilen. Det ska vi iallafall göra väldigt snart, hinner nog vara på lektionen i någon halvtimme, sen ska vi åka vilket är sjukt skönt.
På fredag åker jag till Småland med min ungdomsgård. Och ne, jag är faktiskt aldrig på min gård, oftae än på skoldagarna, men det här ska bli sjukt kul då jag ska få träffa en vän där från Skåne. Livet är en fest, är det vi ska iväg på, en ungdomsfestival av något slag.
Åker till Spanien gör vi ju också om bara någon månad, om inte ännu mindre.
Nä nu måste jag packa min västa, sätta på mig mina hörlurar med ny musik från en gammal sommar-spelningslista från förra året på spotify. Älskade Charlie har lånat ut sitt spotify till mig, med premium. Hjärta.

Se ya'll later!
My

Kommentarer
Postat av: lucke

Allt bra idag? :)

2010-05-25 @ 08:24:05
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0