Livet är en.. pest.

Nu är jag hemma igen! Småland var la bra, tycker dock att vi gjorde det så sjukt mycket bättre och roligare i Nynäshamn. Men det var kul att få träffa lite nya människor och framförallt Victor, Erik och deras vänner från Skåne som jag träffade på Livet är en fest förra året. Hade två jättegulliga brudar till värdar, hur fina som helst.
Bussresan hem var.. seg. Hann gå på bussen, somna, vakna utav att vi är framme vid mcdonalds, äta, upp på bussen igen, somna och sen vara framme, ungefär.
Jag är så jävla dum också, vi fick varsitt Halebop-kontantkort för att kunna prata med varann i helgen vilket passade sig jäkligt bra då mina pengar på telefonen var slut. Så jag satte in detdär, och började tanka på med folks övergivna kort med 25 kronor på och lyckades skrapa ihop runt 600 kronor. Och på bussen hem ville jag dra i mitt Comviq för att se om någon hört av sig, och sen när jag sätter i Halebop igen, så är det ju pinkod på skiten! Så nu måste jag krångla och fixa för att få hem den.
Men nu ska jag lägga mig i min säng och se på MTV.
Och sakna skånska händer..

Night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0