Like everyone else.

Igår var ju underbart, världens bästa väder. På kvällen hängde jag hos Felix med honom, Ted, Hubbe och Johan. Vi grillade och satt i solen och drack öl. Vid ett -halv två ordnade vi skjuts hem vilket jag ångrar lite då jag och min familj fick sällskap av en drogad brud vid fyra på mogonen. hon stod och bankade på dörren tills min lillebror stack ut huvudet genom fönstret och lät henne prata "har ni några barn eller ungdommar instängda?" "eeeeh, nä?" "åh tack gode gud!". Linus sprang upp och väckte mamma och pappa och pappa ringde polisen, vi var det tredje huset som ringt. Så rusade hon iallafall iväg, ned för backen. Men fem minuter senare var hon tillbaka och skrek jättehögt och hjärtskärande, det lät verkligen som om hon var helt ensam, inte en jäkel som kunde hjälpa henne. "VAD FAN SKA JAG GÖRA?!!! HJÄÄÄÄÄLP!" Lät det, i några minuter. Jag har verkligen aldrig varit räddare. Polisen kom iallafall sen, och vi fick höra att hennes vänner som hon partajat med hade fått tag på henne och satt henne i en taxi hem.
Nu är jag dötrött då jag knappt fått en blund inatt. Har iallafall kikat vår match idag som vi vann med 2-3 mot Saltsjöbaden, serieledarna.
Just ja, jag har börjat twittra igen, för att kunna blogga hela tiden. Så kika den, för där får ni imnst två tweets om dagen. Här har ni den.
Nu ska jag kila in i duschen, sen landa i sängen med en frän rulle.
Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0