Blackberry.

Godmorgon! Sitter här med mitt te, igen, dock med mjölk idag. Ska snart sätta på mig min jacka och gå ut och sätta mig på mitt vrålåk som ännu är otrimmat vilket är extremt tråkigt haha. Men nu när pappa fått pengar, så ska jag nog trycka på lite extra. Eller så skiter jag i det och ber om festivalbiljetter istället.
Måste förresten säga, att jäklar vad handikappad man känner sig utan telefon! Jag har fått leva utan min telenortelefon i snart fyra dagar, och min comviqtelefon har varit slut på pengar och kompis så jag har inte kunnat höra av mig till någon människa alls. Nu har jag dock fyllt på, så jag är mindre handikappad nu. Har iallafall sagt upp mitt abonnemang hos telenor nu, så snart kommer det hem en ny telefon med comviq-abonnemang.
Nä nu ska jag dricka upp mitt te och sen gå ut och starta moppen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0