Baby, you got to show me love.

Jag är så satans trött. Är nog bara det fina värdet som gjort så jag orkat hålla mina ögon öppna idag.
Hann sova i en kvart innan min lillebror kommer in "My är det du som har satt på hemsökta hus på min dator?!" "EH NÄ?!" "Åh jag blir så lack.." så promenerade han in på sitt rum, och tio sekunder senare så var han tillbaka "My får jag sova skavis..?" så jag och min bror har sovit i min stora nittio-säng inatt. Sovit vet jag inte, vi hann se på the notebook tre gånger innan vi lyckades tänka på annat än äckliga brudar och sova i en timme.
Nu ska jag trycka i mig den stört goda chili con carne min mamma gjort och sen ta moppen över till min granne och överlämna lite tobak.

Peace out!
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0