Wild world.


Min egentligen läskigt söta katt blev jätteledsen på mig. Jag slängde nyss ut min andra katt för att jag ska krypa ned i min säng, och nu står han utanför och skriker.
Jag är så jäkla trött, verkligen jättetrött. Torsdag imorgon och jag måste göra massor. Springa och sälja blommor, plugga, gå över till farfar.. Vad sjutton, det var nyss jättemycket att göra! Men egentligen bara löjliga prylar ju, plugga behöver jag ju faktiskt inte göra så jättemycket. Och blommorna går snabbt, och över till farfar ska jag bara hämta en resväska (skitsnygg gammal) och fråga om de har några jeansskjortor de inte använder mer, och snacka lite skit såklart.
Nä nu ska jag släcka mina lampor och blunda, det är en ny dag imorgon. Med hemkunskap..
Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0