Walk idiot walk.

Jag sitter här, och är så jäkla lack. Var på möte idag med fotbollen om våran resa till Spanien i sommar. Och datumet blir 27 juni till 3 juli, och Peace and Love är 28 juni till 3 juli(!!!!!!!!). Alltså jag vill ju bara gråta! Om P&L släpper några kalasband nu så kommer jag att bryta ihop, seriöst! Jag kommer få världens beslutsångest. Kan ju också vara så att mina knän inte blir bra till sommarn och då är det ju kört med Spanien iallafall, då får jag 5445 kronor i handen. Då, då jäklar kan jag festivala som tröst.
Ska inte gråta mer för er. Imorgon fyller Eric år, så vi ska köpa oss tårta haha. Har förresten tre prov imorgon, soprov, engelskaprov och svenskaprov. Jag tycker så hemskt mycket om detta. Har prov på nästan alla lektioner imorgon, första lektionen, andra lektionen och tredje letionen, sista lektionen har jag faktiskt inget prov att göra.
Nä usch, nu måste jag slita mig in i duschen och sen kika igenom mina provpapper.
Vad händer imorgon förresten?
Good night party people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0