Love you can't borrow.

HEJ!
Jag sitter och lyssnar på Håkan Hellström och är så sjukt taggad på sommar och festivaler. Är verkligen så sugen på att jobba på Siesta, massa bra band, gratis. Om någon är sugen får ni mer än gärna säga det för då kör vi iväg en ansökan och säger att vi vill jobba tillsammans.
Jag kännde nyss att "MEN VAD FAN, GE MIG SOMMAR, HÅKAN HELLSTRÖM LIVE OCH ETT GALET SÄLLSKAP" -med en jäkla massa kårar i ryggen och små tårar i ögonen som snabbt försvann med ett leende.  Vill sätta på mig mina solglasögon och dansa till Känn ingen sorg för mig göteborg. Men hoppas framförallt att få se Kings of Leon i sommar, min stora kärlek. Skulle vara det bästa på hela sommaren då kan jag ju säga. Sjukt fint skulle det vara.
Nu ska jag springa iväg och äta köttbullar, potatis och brunsås, mums!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0