Dare.

Mornin' dudes!
Jag ska tydligen ut och fälla träd så jag är strax tillbaka.
nu har jag dagit grenar, men inte i mer än en halvtimme för jag fick snö i stövlarna så jag gick in och nu får min mamma, pappa och lillebror klara detdär själva.
Jag tänkte städa lite på mitt rum idag, egentligen plugga, men jag ska tydligen till tandläkaren imorgon så kan inte göra engelskaprovet imorgon iallafall. Bör åka från skolan runt tolv, ska vara inne i stan hos Perry min tandläkare senast halv tre. Så då tar vi kvart över tolvtåget och är inne till tjugo över ett om allt går som det ska. Och då kan vi knalla runt lite i stan (jag och mina bröder, kanske min syster linn) och kika runt lite.
Lovet har gått fort, för fort. Och jag har inte gjort mycket alls. Har hunnit med att träffa Kristopher och Bella en kväll, Hängt med Felix, Tina och Ted en anna kväll. Varit i Huddinge med Andreas, Niklas, Jocke, Felix, Ted, Tina och Hubbe och efteråt dragit runt i nynäs och träffat fler människor. Varit i stan med min syster och myst i lägenheten. För mig räcker dock inte det egentligen, men nu fick det göra det.
Jag var iallfall med Kristopher och Bella i.. för några dagar sen, vi såg på tv och samtalade, och de åt upp mitt godis.
Och igår var jag i stan med min syster fick med mig lite småprylar hem som jag kan visa sen. för nu måste jag faktiskt städa.
Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0