I'm not your girlfriend baby, I'm not you cute little sextoy.

God morgon mina vänner!
Jag sitter hemma i Linn och Joels lägenhet (som jag fick låna över lovet då de är hos Joels pappa) och lyssnar på musik och dricker oboy. Har inte sovit mer än tre och en halv timme, men är inte speciellt trött än. Jag var iallafall med Ted, Tina och Felix igår, vi gjorde inte allt förmycket vilket var sjukt skönt. Åkte förbi Ted, sen till kvantum och köpte godis och prylar sen hem till Felix, där såg vi på Bröllopsfotografen som vi inte tyckte var någon jättehöjdare, men dålig var den la inte. Vi såg också på lite Sunes Jul och senaste Andra Avenyn som vi tajmade in hur fint som helst hemkomna från kvantum. Jag kom iallafall hem vid halv fem någon gång och började med att ha jätteproblem med att få upp dörren, och bättre gick det inte för att grannens hundar stod och skällde, man vill ju inte väcka hela huset vid fem på morgonen, helst. Men jag fick upp den till slut, pustade ut och satte på tvn. Borstade mina tänder, tog bort mitt smink, klädde av mig och la mig i sängen. Men sova gick inte, inte förens klockan var sex. Och nu vaknade jag vid halv tio, och kunde inte somna om, och döhungrig! Så jag gick upp och öppnade kylskåpet, och det resulterade en ännu hungrig mage. Jag hittade iallafall ett mjölkpaket där utgångsdatumet var imorgon så jag fortsatte mitt letande i skåpen och mina ögon föll på ett oboypaket! Med ett leende på läpparna gjorde jag mig ett stort glas oboy, mums. Så nu sitter jag här med min uppdruckna oboy och min godispåse från igår. Min mamma ska kika förbi sen så ska be henne köpa med sig något åt mig. Men hon kommer inte förens två någongång.
Vad ska man sysselsätta sig med idag då? Jag ska iallafall städa lite här (fränt att jag städar borta men inte hemma), sen kanske ta mig hemmåt, kanske. Sen vet jag inte, vad ska man hitta på ikväll? Det är ju faktiskt torsdag och inte alls långt kvar på lovet vilket ogillas sjukt mycket.
Nä nu ska jag ta och sminka mig och ordna lite.
Ses på stan!

Anonym:
Hejsan:) Jag har läst din blogg ett tag nu och jag måste bara säga, satan vad duktig du är på att skriva!

SV: Hej! Tack så jättemycket! Kul att du tycker det, blir så jäkla glad när jag får höra sånt här. Hoppas du fortsätter läsa och att jag bjuder på något bra att läsa och se på haha. Ha det bra, så hoppas jag att jag får se mer av dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0