Black hole sun.

Damn, ber redan nu innan du börjar läsa om förlåtelse för det här långa inlägget. Min dator är trasig, min ena, så jag kan inte bjuda er på några bilder tyvärr.
God kväll!
Som ni säkert märkt har jag lagt ned bloggandet en aning. Jag har ingenting att berätta känns det som, även om det händer en jäkla massa nu för tiden. Men nu ska ni få en uppdatering.
I fredags var jag över till Felix och drack lite öl med honom, hans kusin och vompi. Senare kom Andreas och Hubbe, sen Nathalie, Emma och Jenni. Men vid 03 så tyckte jag, Hubbe och Andreas att det var dags att ta bilen och rulla hemmåt. Men när vi väl var påväg så hamnade vi endå hemma hos mig med American Pie 2 som Hubbe fick välja för att trivas. Andreas slocknade och vid runt 05 så tog de sig hemmåt. Heltrevligt var det.
I lördags käkade jag öfrst med Linn och Joel. Sen kom Felix och hämtade mig, med Emma och Hubbe i bilen. Vi åkte förbi Ösmo och sen hem till Felix där han bjöd på vodka och juice, fick mig en asfrän fylla och sen åkte vi över till Josefine och partajade lite. Hemmåt åkte vi inte förens vid 06. Eller, jag var hemma då, och i sängen vid 0630. Och upp vid 0830. Mindre mysigt..
Jag har förresten skaffat mig en liten crush på Nicklas Hocker, (mh, jag vet, en såndär fjantig 13års crush, dock inte så jag hade tänkt att skicka brev till honom) han är ju helt sjukt charmig! Har suttit hela dagen och tittat igenom hans blogg (som i princip bara innehåller videobloggar!!!!) och jäklar vad kär jag blir. Skulle också vilja våga videoblogga utan att det blir fånigt, man kan ju utrycka sig så jäkla mycket bättre. Men nä, det måste in en jäkla massa "jag vill ha videobloggar från dig!" om det ska bli något sånt. Ska länka både hans blogg och en video jag kärat ned mig i. Här är en cover han gjort på Free Fallin', och här är hans blogg. Äh, här har ni en låt från idolalbumet med honom också.
Damn vilket inlägg ni fick! Vet inte ens om det är läsvärt, så jag slutar ni för att ni ska slippa världens längsta textvägg.
Take care fellows! And have a good nights sleep.

Kommentarer
Postat av: Eric

SV: jaa elr hur,

jag vill oxå ha d! ;( <3

2010-03-21 @ 21:28:40
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; va så lite så! :] huhu tack du! ha en bra dag!

2010-03-21 @ 21:52:26
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha Nicklas Hocker <3 han har så J***a skön röst :P

2010-04-04 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0