Glorious.

HEJE!
Klockan är tio i åtta och jag är dödstrött. Gick hem tidigare från skolan för att jag hade ont i huvdet och mådde illa. Gjorde iallafall det engelska nationella idag, och jäklar vad inte min grej det var. Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt jag kommer ha med matten..
Imorgon är det onsdag iallafall och jag ska modella för Gustaf som ville ha hjälp med en målning. Men innan, ska jag hem och se på lite OTH. Har redan sett halva säsongen nu, men har ju halva kvar! Några avsnitt på Andra Avenyn också, och hela första säsongen O.C! Jag har alltså att sysselsätta mig med, ena serien efter den andra.
Juste! Jag har påbörjat ett godisförbud, eller, egentligen ett för godis, pizza, mcdonalds (undantag kommer göras, jag vet), chips och massa cola och sånt. Min mamma och pappa ger mig 500 kronor för tre månader, det är ju något iallafall, och jag får börja trivas med mig själv igen förhoppningsvis. Nu när jag inte kan träna så går det inte att äta som jag gör, verkligen inte.
Nä nu ska jag borsta mina tänder och sen sova.
God natt mina käresta!

Kommentarer
Postat av: Bobby

sv: ja det är typ videon som fullbordar den helt. :( jag bruka verkligen HATA Lady Gaga men efter Paparazzi, Bad Romance och Telephone så har min syn ändrats lite på henne. Men är fortfarande inte så förtjust i de äldre låtarna :o

2010-03-18 @ 16:00:47
URL: http://visselsnippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0