Tonight I'm not takin' no calls, 'cause I'll be dancin'!

HEY!
Ledsen för en kass uppdatering, har inte haft någon större lust bara..
Vet inte riktigt vad jag ska säga er heller. Men imorgon är det fredag, hur skönt som helst. Vet dock inte vad jag ska göra mer än att troligen hänga med Andreas. Har ett jäkla matteprov imorgon också som kommer gå den dåliga vägen. Men jag får väl skylla mig själv. Egentligen inte, jag är kass på matte, så är det bara.
Jag har inget jäkla Kompis på min telefon heller så jag sitter och sparar mina pengar på luren tills något viktigt kommer som jag måste svara på.
klockan är tio i elva och jag är fortfarande vaken och oduschad, kors i hela mitt tak! Så nu tänkte jag nog faktiskt dra mig in i min dusch och sen slänga mig på sängen.
God natt mina vänner!
Och grattis Fredrik och Jonathan på nittonårsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0