The killer in me.

Tandläkaren gick bra, egentligen dåligt eftersom jag hade ett hål. Och tandsten. Jäklar vad obehagligt det är när de håller på och pillar och borrar i munnen, sjukt. Linus den jävlen som aldrig borstar tänderna och dricker cola varje jävla dag har aldrig några hål! Men jag, som borstar tänderna varje dag får det helatiden, så orättvist.
Vi for iallafall iväg till mcdonalds direkt efter, sen in på punktshop där jag köpte mig en my ring till min smiley. Vet dock inte om den är snyggare eller fulare, kulan är mycket mindre. Sen åkte vi hem.
Imorgon är det skola, usch. Måste plugga till engelskaprovet efteråt..
Jag bör dock gå och duscha nu och sen sätta på ett avsnitt andra avenyn, sen sova. Så, det ska jag göra.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0