The death of us.

Efter någon timme i sängen ville maten jag ätit upp. Som tur var blev det bara en gång. Men jag har bara sovit någon timme och jäklar i min lilla låda vad ont i huvudet jag haft (/har, men alvedon hjälper mig). Blev iallafall hemma idag, så omysigt att vara sådär skakis som man blir utav att ha kräkts och sen inte ätit. Så sov till tio och tröck sen i mig lite mackor till ett Andra Avenyn avsnitt. Säsongen börjar ta slut nu, har tittat på 86 avsnitt av 103 stycken. Så ska ta och tanka en till säsong snart.
Ska snart hoppa in i duschen och sen klä på mig, ska ju iväg till stan för att kika in hos min tandläkare. Måste åka vid 1. Det är tydligen kallt ute, men det är ju sol iallafall.
Nä, måste dra mig! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0