Telephone.

HEY!
Igår åkte jag hemmifrån iallafall, var med Ted, Tina och Felix. Åkte till Ted vid nio och sen vid halv ett någon gång åkte vi till Nynäs. Inte det roligaste jag gjort kan jag ju säga, (att vara i nynäs menar jag, inte att vara med de.)  men asmysigt att få prata med Tina. Kom hem runt tre.
Tror inte jag har så jättemycket att säga.. Mina utslag är borta, de gick ned när jag åkte hemmifrån. Kanske kan slänga in en bild på hur min haka såg ut sen.
Jag måste visa er denhär videon med Lady Gaga och Beyonce, tycker den är så sjukt tuff. Gillar inte Gaga egentligen, men dethär är ett undantag.



Kommentarer
Postat av: tina

tack detsamma gumman :) hade nog dött därborta om inte du hade vart med haha!

2010-03-16 @ 07:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0