She's still around.

Jag kom nyss hem från Kungsberget! Duktig jävel som tar sig ut i snöstormen (värre än här i ösmo kan jag ju säga, och ni gråter här) och åker snowboard för andra gången i hela sitt liv. Och överlever. Asmysigt var det, och kallt. Måste dock säga att jag är jättebesviken på deras "kunniga" prylar som slänger ut skidorna, snowboardarna och allt vad det är, för jag har fått fel fot fram båda gångerna. "Kan du byta denhär till höger fram?" "den är höger fram". Och endå har det båda gångerna varit vänster fram och jag har inte orkat gå in och byta så jag har fått åka med höger fram fast det är en vänster, jättejobbigt.
Börjar iallafall få in det lite nu, dock inte mycket, men lite. Trots allt bara min andra gång. Var sjukt mycket jobbigare idag, iochmed all nysnö. Är helt slut i hela kroppen nu, så tänkte hoppa in i duschen och sen äta lite mat och massa godis och sätta på ett par avsnitt Andra Avenyn. Låter jäkligt fint ha? Ja!
Så, god natt antar jag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0