Panic and action.

God morgon!
Jag har nyss dragit i mig tre rostade mackor med jordgubbssylt på. Hur gott som helst, har dock så jäkla ont i min tand som jag var tvungen att laga i måndags. Så jag får lov att bara använda min högra sida i munnen tills den slutar göra ont, för det är mindre skönt. Blir det inte bättre får jag väl ringa Perry.
Är också så jävla trött på mitt hår, det ser ju ut som fasen! Så jäkla äckligt och frisyren är bland det fulaste jag sett. Vet inte ens hur min frisyr är längre, och hur den kunnat bli som den är nu. Måste färga det, och klippa vill jag egentligen inte, men kanske måste, för jag vet inte om jag orkar se ut såhär tills jag får dreadsen isatta.
Jag måste också säga att jag lyssnade på Her Bright Skies, finns bara två låtar på spotify, men dom två låtarna var helsköna, speciellt Heartbreaker som du kan lyssna på här om du har spotify. Och här, Sould our souls - To rock & roll.
Där har ni två låtar att lyssna lite mer på under dagen. Nu måste jag dra på mig min jacka och springa ned till bussen. Det är sol idag också förresten, så skönt!
Ha en awesome dag, laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0