I'm calling out to you today.

God kväll mina vänner!
Klockan är två och jag blev nyss avsläppt hemma från en faktiskt helt okej kväll. Så jäkla bra vänner har jag. (jag är lite smådragen så jag ber om ursäkt för stavfel och sådant, har ni tur är detta kvar imorgon när jag kunnat titta igenom detta med raka ögon).
Jag blev först upphämtad av Felix vid kvart över åtta och åkte då vidare till Andreas och drack lite öl. Sen till Muskö, där vi var i någon timme eller två och åkte sen vidare till Ösmo och tittade in i lokalen, men åkte efter någon halvtimme därifrån och bara åkte, sen över till någon replokal. Hämtade sen Tina och åkte direkt och släppte av Ted och Tina hemma, sen Andreas och nu blev jag avsläppt. Haft en asbra kväll, skönt att slippa sitta hemma, verkligen.
Nu tänkte jag borsta mina tänder och sen krypa ned i sängen och låta dimman försvinna.
Så god natt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0