I'll follow you into the dark.

Heje!
Igår var galet bra, som jag skrev inatt.
Hoppades på att få ha lika kul ikväll, men istället sitter jag här med hundra utslag i ansiktet och svullna ögon, har massa prickar på halsen också. Jag måste ha fått någon allergisk reaktion eller något. Det började imorse och blir bara värre och värre. Kan vara mina katter. Är utslagen kvar imorgon så ska vi åka iväg och titta dom iallafall. Min haka är verkligen full av prickar, går inte att hitta en oprickig plats att sätta en prick på. Jag ser verkligen inte bra ut. Kliar som fasen gör dom också. Måste kämpa som fasen för att ögonlocken inte ska ramla ned för att de är så stora typ haha.
Nä fy, här gör jag ingen nytta, så ska dammsuga klart och lägga rent i sängen nu och hoppas att det blir bättre, blir dock lite glad om det inte blir det, för då betyder det ju att jag inte är allergisk för mina katter. Vill dock inte se ut såhär.
Jaja, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0