I mean what can I say, three babies in the backseat singin' to you.

Hey handsome!
Jag har nyss sprungit till konsum och köpt mig chips och dipp, för andra gången idag. Kom dock på när jag stod där att jag kanske borde köpa något att äta imorgon, köpte bara mjölk, barnmat (eh ja, hur gott är det inte liksom?!) och yoghurt. Men sen tänkte jag lite längre och intalade mig själv att det räcker, om inte annat så har jag ju bara tre minuter till konsum. Nu sitter jag iallafall och väntar på Bella, ver inte riktigt vad vi ska göra, se på film, eller på barty. Men det märker vi. Jag har dock noll kalaskläder och känner mig lite minde fräsch, men det ordnar sig. Nä nu ska jag kissa och sen är det dags att rulla igen, ska möta Bella vid bussen. Ska nog ta på mig en mössa och ett par antar nu dock, det är tamefan inte varmt ute.
LATEROZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0