Give you what you want.

God morgon!
Nu är det måndag igen, usch. Men det är solute redan nu, det gör ju det hela lite bättre. Imorgon ska jag komplitera ett par frågor på noprovet som tydligen inte gick så bra, och så har vi nationellt prov i engelska.. Känns som om kommer gå riktigt dåligt, men jag får hoppas att det inte gör det.
När jag kommer hem, så ska jag se på.. OTH! Fick hem säsong 6 inatt! Så jävla sugen! Måste varit flera månader sen jag såg på säsong 5.
Fyfan vad jag ogillar att alla festivaler släpper så lite band. Men Arvika börjar släppa ett om dagen nu i en vecka, det ser jag fram emot eftersom det är den festival jag är mest på nu, och sen Hultsfred mest för att alla gråter om jag inte åker med och för att jag inte kan åka med till P&L.
Nu måste jag slänga ned lite idrottskläder i min väska och sen springa ned till min buss. Fick förresten springa till bussen TVÅ gånger förra veckan för att den har börjat stå där nere och väntat nu. Skitjobbigt, man blir ju jättestressad utav att se den stå på busshållsplatsen och sen när man är på den så står den där i fem minuter iallafall.
Yeye, have a nice day fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0