Don’t trust a hoe, never trust a hoe. Won’t trust a hoe, won’t trust me.

Jag sitter och pillar på en ny playlist, har fått fram en del ny och gammal musik att lyssna på. Så snart jäklar får ni en sjukt bra lista! Ni får gärna sponsra med er egen! Eller någon/några låtar som ni gillar.
Sitter iallafall och lyssnar på 3OH!3, deras album Want. Helt SJUKT bra. Och HÄR har ni det albumet på spotify! Fick höra om de för någon vecka sen och är redan hur kär som helst.
Jag kom förresten hem från hockeyn för någon timme sen, var och såg Djurgården-Brynäs på hovet. Tyvärr bara 1-1 och en ganska seg, tråkig match. fick iallafall sjukt god mat innan som jag åt med pappa och hans vän.
Tänkte åka till Nynäs idag och städa lite i Linns lägenhet men det orkade jag först inte och sen ringde pappa om hockeyn. så tror jag gör det imorgon då varenda jävel ska på kryssning, dock inte jag eftersom jag fortfarden bara är 15, snart 16.
Nä nu ska jag titta på massa gamla bilder jag hittade på två cdskivor i mitt gamla rum. Skitroligt! Någon har visst haft hår ned till rumpan till slutet utav sexan. Helt sjukt.
Yeye, bye baby.

Kommentarer
Postat av: max!boy

haha du får ju iaf se barnförbjudna filmer på bio! ;D

2010-03-03 @ 00:18:44
Postat av: Anonym

Hejsan:) Jag har läst din blogg ett tag nu och jag måste bara säga, satan vad duktig du är på att skriva!

2010-03-03 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0