Writing on the walls.

God dag!
Jag degar i min soffa med Paramore. Jag är kissnödig men orkar definitift inte gå till toaletten.
Nu börjar det regna hör jag.. Tråkigt! Jag vill bada ju!
Har förresten lagt ned allt som har med gott att göra. Allt som inte är te och vindruvor. Eftersom jag inte kan träna så får jag dra ned på käket. Har ju haft godislöfte ett tag nu som går hur bra som helst. Nu slänger jag på ett löfte till bara för min egen skull. Jag äter inte chips, kakor, bullar.. Inga godsaker över huvud taget. Kan säkert hända någon gång, men aldrig bara för att äta. Vindruvor går skitbra.
Väntar på att Erik ska höra av sig så att jag kan prata med honom om hur det blir med Skåne. Börjar ju närma sig nu..
Nu ska jag försöka göra något vettigt, vilket jag vet inte kommer hända.

Have a nice day!
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0