When I'm falling down, will you pick me up again?

Jag måste tyvärr börja med att klaga lite! Eller inte klaga, men det är riktigt jobbigt detta. Jag har en extremt stor blåsa längst ut på tungan som det bara inte går att undvika att bita på, vilket säkert gör att den blir större och gör ondare. Sen har jag två visdomständer som håller på att växa fram, och på ena sidan gör det så -ont-! Det gör sjukt ont verkligen. Sen så har jag ont i halsen och öronen, fint sådär innan resan till Spanien. Hoppas det inte blir värre, då blir det ju lite jobbigt.
För övrigt då? Då är det fint! Det är varmt ute och allt som ska göras börjar hända. Spanien närmar sig med hur stora steg som helst! Natten till lördag åker vi, halv ett har vi samling. Alltså imorgon i princip.
Jag och Bella var iväg idag och köpte oss vårat tält till Hultsfred, hur schysst som helst! Hinner vara hemma i en dag efter Spanien innan vi åker till Hultsfred. Alltså bara hem, tvätta, packa om och dra! Klagar dock inte alls. Kan till och med bli så att jag bara är hemma några dagar efter Hultsfred också, för att sen åka vidare till Skåne. Men det är inte säkert.
Nä, midsommar firar jag hemma iår. Eller hemma och hemma, vi ska ut med båten. Men eftersom det blir så jobbigt att dra runt med bussar och fixa för att hinna hem innan vi måste åka till IP så blir det enklast så. Kanske till och med är så att jag blir hemma ensam imorgon för att hinna packa klart, vi får se hur det blir!

Nu kikade min mamma in med marängsviss! Kan tyvärr inte tacka nej till det haha..
Nu ska jag tala vidare med mina vänner på msn och försöka packa lite.

Simma lugnt!
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0