Its cool, ha?

Hey handsome!
Hoppas allt är bra med er, nu när sommaren faktiskt börjar kika fram på riktigt.
Tänkte la tala lite nu, dra ned ett par rader. Om Göteborg, Pier Pressure och kommande planer.

Pier Pressure var rätt sweet. Träffade ju Bekhar vilket var sjukt kul, sen att en festival inte är det bästa stället att dra en första träff på har vi redan talat om. Men det var kul, och vi ses förhoppningavis på Hultsfredsfestivalen igen. Paramore var awesome som alltid, tyckte dock bättre om publiken senast jag såg de. Mer drag då, men bra var det! Och åh, Plan Three, jag är kär på nytt. Jakob Lovén (sångaren) är ju helt sjukt snygg! Vilket gör det ännu roligare att se på de. Extremt bra live var de, skulle så gärna se de igen. Sen såg vi Kadawatha som jag också sett tidigare tillsammans med Paramore. Och också där, Daniel Kadawatha/Gunnarsson, helt sjukt snygg. Hade inte tvekat en sekund på om jag fick chansen att äta mcdonalds med honom. De är ju också helt galet bra, världens mysogaste räst har han. Ska se om jag hittar några bilder på Jakob och Daniel som ni ska få se sen så ni hajar vad jag menar. Vi såg också Pendulum, HIM, The Sounds, 30 Seconds To Mars, Her Bright Skies, Takida, Dead By April och Ape Rape Escape. Vi åkte ju hemmifrån vid 0300, bussen från Västerhaninge gick 0400 och Festivalbussen från terminalen vid 0530. Vi var framme vid 1230 någongång, och det regnade. Det regnade i princip hela dagen, dock inte så mycket, men regnade gjorde det. Ditresan var plågsam, men hemresan var riktigt plågsam. När vi började åka hemmåt så hade jag inte sovit på 46 timmar, så jag såg fram emot att få sova. Men glöm det, alla sov, förutom jag. Det var svinkallt och stolarna var sjukt osköna. När vi kom hem, vid 1000 någon gång, så tänkte jag att jag skulle försöka hålla mig vaken till kvällen för att inte sova bort hela dagen. Så jag satte mig i soffan med datan i knät och lyckades sitta där i en halvtimme innan jag somnade. Sov ganska gott efter 65 timmar utan sömn.

Idag har jag införskaffat mig en Bikini till Spanien och Hultsfred, en med zebramönster. Skaffade mig lite (åh hatar ordet) ögongodis också. En extremt snygg kille, en lite mörkare, med mörkt hår, bruna ögon, stora töjningar, svart uppböjd keps och lite stubb, MUMS. Sprang förbi varann två gånger, och det var så illa att vi båda tittade bakåt för att få kika lite längre haha! Eller ja, jag gjorde det iallafall, sen om han tittade för att se om jag verkligen var dum i huvudet är en annan femma.

Imorgon hade jag tänkt att packa klart så gott det går. Ska också åka och köpa tält till Hultsfred och ta en sista titt efter en till bikini. Åker ju på fredag, eller ja, det är väl lördag. Klockan 0045 går bussen från IP.

Nu är jag kissnödig. Så jag tänker avsluta denna bok med tre bilder. Två på Daniel och en på Jakob. Går inte att göra annat än att smälta.
Alla tre bilderna är från Rockfoto.nu.



Där har ni Daniel, snigg ha?


Och här Jakob, mums.

Kommentarer
Postat av: Felicia

fyfan vad jag e cp sur över att missa Pier Pressure !!! Nästa år My !

2010-07-13 @ 07:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0