I could really use a wish right now.

God kväll mina vänner!
Idag har jag gjort precis som igår, solat och jobbat. Var egentligen meningen att jag skulle åka in till stan och köpa massa pryttlar till Spanien, men det blir av imorgon istället. Drog istället på mig lite mer färg och tanketimmar. Så jäkla skönt är det att bara vara, ligga och lyssna på musik och tänka på vad som vill tänkas på.
Har klippt av mina naglar också, mindre roligt att veta kanske, men jäklar vad opassande de var. Långa och fula. Fula är de fortfarande, men nu ser de lite realistiska ut iallafall. Blir nog till att ta bort om någon vecka, innan Spanien iallafall tror jag.

Usch, sitter och läser igenom lite meddelandehistorik på msn och nu gråter jag.
Det är inte klokt vad jag saknar dig Victor. Jag saknar dina skånska ord och charmiga skratt, ditt vackra leende. Jag vill att du kommer springandes mot mig, och lyfter upp mig i luften som du alltid gjorde när vi syntes.

"..och en sak som Victor ger dig innan du somnar är en puss på pannan och säger godnatt min skatt."
"Jag vet att du hade kul och var så satans glad för du fick träffa mypan!"
"Han var så glad att han fick träffa dig."
Så väl behövda ord, som alltid drar fram ett par glansiga ögon och ofta ett par blöta kinder. Du har så fina vänner Victor, det är helt sjukt. Allt hade varit så mycket svårare om du inte tagit mig till dem.
Det är två veckor sen nu. Två veckor och en dag om jag ska vara exakt. Det har varit de längsta veckorna i mitt liv. De känsligaste. Jag har aldrig varit så känslosam som jag varit och är idag. Jag har aldrig saknat en människa så mycket.
Du var verkligen min första riktiga kärlek, det kommer du alltid att vara, även fast du inte finns här hos oss på samma sätt som du brukade göra. Men jag vet, vi vet, att du alltid är med oss.
Du får mig alltid att le vännen.

Pew, där fick ni århundradets bok. En värdig bok till en värdig vän.
Nu tänkte jag nog.. ja, ni kan säkert gissa.
Självfallet, jag ska göra te och slänga mig på sängen. Jag och Joakim ska åka in till stan imorgon, jättetidigt. Så jag ska ta mig upp vid nio.
Ska ge er två låtar också! Den ena är
Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version, och den andra är Social Siberia – The Outbox Monster.

Smell ya'll later!
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0