Mornin' sunshine.

Idag har jag faktiskt gjort något vettigt, inte suttit vid min dator alls.
Jag vaknade vid elva någon gång utav att You and Me med Lifehouse spelades på tvn vilket var jäkligt mysigt (och känslofyllt såklart). Jag låg iallafall kvar och lyssnade på den och tänkte lite. Gick sen upp och såg att det var sommar ute. Så jag sprang ned, satte på mig bikinin, gjorde oboy och gick ut och la mig i solen. Från tolv till tre. Så nu har jag fått färg, en jäkla massa färg (extremt behövligt då man gärna inte bländar människorna på stranden). Sen så kände jag att det var dags för att dra in lite stålar, inte för att pengar någonsin är något problem, men endå. Så jag satte på mig ett par shorts och solglasögon och rullade över till min arbetsplats som ligger hundra meter hemmifrån. Jag rensade bland lite leksaker i en lekstuga som var full med döda tvestjärtar vilket var sjukt snuskigt så min mor fick ta över det. Så istället tvättade jag en matta med högtryckspryl vilket var kul sålänge det var sol där jag stod, för sen var det inte lika kul med en kall dusch. Rensade lite gräs och prylar och efter tre timmar var jag tvåhundratio kronor rikare. Så jäkla skönt att jag får jobba när jag vill, och hur mycket jag vill till en helokej timmlön.
Nu ska jag duscha, för annat ser det inte ut som om det händer. Blir väl te och säng ikväll också.
Längtar så till söndag, midsommar (då vi åker till Spanien!!!), Hultsfred och det som kommer vara finast tror jag, Skåne.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0