The hardest part.

Nu är begravningen och jag är inte där..
Men du vet att jag tänker på dig min finaste. Det går inte en dag utan att jag gör det.
Jag drömmde om dig inatt, att jag fick ha mina händer på dina höfter igen. Jag vet precis hur de känns i mina händer, precis.
Jag är sakar dig så otroligt mycket.

Pappa har hämtat PP biljetterna och jag har bokat festivalbuss-biljetterna här hemma med koden vi fick av honom jag köpte de av.
Jag ska snart ta mig in i duschen för att sen åka in till Haninge och möta upp killen som jag ska köpa Hultsfredsbiljetterna utav.
Känns så jäkla bra att allt äntligen är klart!

Sitter i min soffa och dricker te och ser på Vingar av glas. Så jäkla mysig är den.
Ska kika klart sen dra mig in i duschen.

Over and out!
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0