Keep your feet on the ground when your head's in the clouds.

God kväll!

Sitter nu här med alla biljetter framför mig och är sjukt nöjd. Råkar dock vara så att jag inte fått med mig campingbiljetterna till Hultsfred, men grabben jag köpte de av verkar pålitlig, så han letar nog fram de. Annars är det ingen stor summa pengar för campingen iallafall.
Vi har nu fixat ett camp, så jag kommer inte vara med i Camp Kilt även fast vi säkert kommer vara med de. Vi kör iallafall CAMP ZEBRA! Vi kommer bo i två zebratält och vara dösnygga. Leta fram oss så bjuder vi på kramar, det lovar jag!

Lyssnar på Paramore gör jag, kommer i svinbra stämning och vill att tiden ska gå. Five days to go!
Vill stå där och sjunga, skrika, hoppa och dansa till Misery business NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0