Festival var det va?

Sitter spänt och väntar på två mail som avgör om jag jag få betala 1400 kronor för Pier Pressure inkl. plats på festivalbussen OCH Hultsfred inkl. camping, istället för 3000 kronor. Min sommar kan vara räddad, hoppas gudarna är med mig! För isåfall, har jag 1100 kronor kvar att göra vad sjutton jag vill för! Och då har jag betalat hela min festival-sommar helt själv. Ofint det skulle vara och säga till mor och far.
Längtar så jag blir tokig efter sommarens godheter.
Får ju träffa en jäkligt läcker grabb från trakterna i Göteborg på Pier Pressure på söndag, vilket jag också ser fram emot.

Fick nyss det FINA beskedet att jag nu äger en (egentligen två) biljetter till Pier Pressure! 500 kronor fattigare, men på samma gång 900 kronor rikare!
Gladast i världen! Till och med så bra att pappa kan hämta biljetterna imorgon.
Nu väntar vi bara på Hultfredsbiljetterna. Mailade en annan annonsör här i Stockholm som hade samma pris på de. Så detta borde gå vägen!

Nu ska jag vara glad, och plocka ihop lite kläder så min mamma kan tvätta åt mig!
Ska se om det ska vara bra väder i Göteborg på söndag också.

Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0