High on life.

Jag är så jävla stolt över den här killen, den lilla fina Erik Andersson.
Lyssna på den här extremt fina låten, lyssna efter den skånska rösten. Jag blir helt.. åh.

Sitter och lyssnar på dessa två låtar till Victor och funderar lite. Ser inte ut som om jag ska göra någonting ikväll heller.
hämtade min telefon idag och kikade på mitt lag som spelade match, vi vann den med 3-0. Efteråt var det möte om Spanien. Den 25 åker vi, dvs om precis två veckor. Otaggad jag är på att få se på massor av fotboll, träffa nya människor, fota, umgås med mitt fantastiska lag, bli hur brun som helst, bada, så se lite av Barcelona.. Och så mycket mer!
Blir nog skåne två gånger nu istället för en, vilket jag är sjukt glad över.
Min sommar ser väl ut lite såhääär; Skåne, Pier Pressure (förhoppningsvis), Spanien, Hultsfredsfestivalen (också förhoppningsvis, men större chans än PP) och Skåne igen! Sen ska jag väl försöka klämma in lite jobb någon gång också.
Nu tänkte jag nog göra mig lite te och tjilla i min säng med MTV på tvn och datan i knät. Pilla lite på nya telefonen.
Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0