Make damn sure.

Jag är trött. Extremt trött.
Igår så åkte jag till min klasskamrat Daniel där Robbin, Marcus och Simon var. Vi åt världens godaste mat, kyckling och pomfritt. Har nog aldrig varit så mätt och belåten i hela mitt liv. Jag och det fina sällskapet tog oss sen till Nynäshamn när vi sprang ned på Nicksta. Påvägen sprang jag på Felix, Andreas, Hubbe och Elias. Samtalade med de i någon halvtimme och sen drog jag mig till mina vänner jag kom dit med. Men jag vet inte om vi tyckte att det var så kul, så vid ett-snåret åkte jag och Robbin tillbaka till Ösmo i hopp om att Daniels dörr skulle vara öppen så vi kunde hämta våra saker och sen sätta oss på min moped hem. Men icke, det kunde vi glömma. Så vi promenerade lite, satte oss vid Bergskiosken och inväntade Nathalie. När hon väl kom, så ordnade Robbin skjuts hem och jag fick ett (flera) samtal utav Elias, Hubbe, Felix och Andreas som satt hemma hos Felix och ville ha kvinnligt sällskap. Jag offrade mig. Jag vägrade ta bussen, så efter mycket om och men (Andreas lagade mat) så kom Andreas och Felix och hämtade mig runt två. De bjöd på öl och sen satt vi uppe hela morgonen. Hubbe tog sig hemmåt vid tre någongång. Elias somnade vid fyra och Felix strax därefter. Vi, jag och Andreas, tappra som vi är, eller otappra, fixade inte att sova. Så vi talade oss egenom morgonen och vid kvart i sex åkte männen iväg till jobbet och jag la mig i Felix säng och sov någon timme eller tre. Sen var jag tvungen att ta mig till Daniel, hämta mina saker där och sen sätta mig på moppen hem. Duscha och sen iväg till Haninge för att hämta min telefon, men självfallet hade den inte kommit, så jag blir utan telefon idag också. En HTC Legend är det jag införskaffat, med comviqabonnemang. Samma nummer som jag alltid haft med Comviq, 233 på slutet. Skicka ett sms till mig med ditt namn så jag har ditt nummer, så skulle jag bli svinglad. Har du inte mitt nummer kan du ju slänga en kommentar så kanske vi kan se om du kan få det.
Nu ska jag antingen på the grudge safari med ett par vänner, eller så är jag för trött och stannar hemma och dricker te. Får se hur det blir.

Simma lugnt!
My

I miss you baby, alot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0