Spanien!

Today's a good day, in many ways!
Det är midsommar, plus dagen då Spanien blir av! Egentligen inte Spanien idag eftersom vi åker kvart i ett, men med mina dygn så är det idag för då har jag inte gått och lagt mig ännu.
Har varit ute med båten och ätit idag, blivit jättebränd på hela baksidan också. Min mamma måste vara färgblind. Hoppas jag inte flagnar och blir ful nu, det vore extremt sorgligt.
Fyfan, det närmar sig.. sex timmar sen måste jag åka hemmifrån! Ska bli så sjukt kul! 
Oj, sex timmar.. Jag måste alltså packa!
Kanske slänger in något innan jag åker, annars hörs vi om en vecka. Om jag inte hittar någon dator där nere.
Ha det hur bra som helst!

Ta hand om er!
My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0