Jag älskar dig.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag önskar att man inte fick uppleva något sånt här.
Jag har aldrig velat ha någonting så mycket i hela mitt liv som jag vill ha dig, och nu är du borta! Jag klarar knappt av att gråta, jag vill bara skrika.
Jag vill inte tro vad jag sett och hört, pratat om. Det borde inte få vara sant! Senast i söndags kysste jag dig, och nu.. Nu får jag aldrig mer se dig! Ingen får se dig. Jag skänker så många tankar till din familj.

JAG ÄLSKAR DIG SÅ, OCH DET FINNS INTE EN CHANS I VÄRLDEN ATT JAG GLÖMMER DIG!
VILA I FRID MIN FINASTE VICTOR JÖNSSON!


Kommentarer
Postat av: en person.

han spelar för änglarna nu.

Vila I Frid Victor.



- var ni tsm eller något?..

2010-06-05 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0