Broken as I feel.

Jag har varit iväg till nynäs idag och kikat på alla mina vänner som tar studenten. Det var fint, men jag tänkte bara på dig Victor, att du inte ens får uppleva det. Och när vi väl prominerade bort till flaken, så stod där två traktorer med vagn, då ville tårarna och orden ut. Men de fick stanna, jag ville inte dra till med någon tillställning idag.
Har också varit in till stan för att leta efter skor och smycken till vår bal. Men jag ville inte ha några skor, jag spar pengarna till din tröja istället, som Jakob ska hjälpa mig att fixa hem då den verkligen inte finns i Stockholm längre..
Tror bara jag blir hemma ikväll, hatar att vara tvungen att sätta mig på min moped.. Jag behöver få vara hemma och tänka, orkar inte fly undan tårarna längre.

Puss min älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0