We are comin' home.

Igår hängde jag med mina vänner Elin, Bella och Vendela, och ett tag kom också Oliver från Tumba och hans vän Axel till oss.
Idag tänkte jag.. sola. Tills det att klockan blev 3 och jag inte längre ser någon sol. Så jag antar att jag får hänga lite extra vid min dator. Äh, jag sitter ju aldrig vid min dator annars så jag antar att det är lugnt. Nej.
Alla sommarens planer går ju kras, kan jag ju säga också. Hultsfred sket sig ju, och nu ser Skåne tveksamt ut. Hur tråkigt som helt. Fast visst, Spanien öppnade ju en del dörrar till grymt umgånge också, så det blir nog bra.
Nu ska jag nog fasen plocka lite på mitt rum, både mitt nya och gamla. Love gråter ju för att han inte kan flytta in där nere, så jag får väl flytta på mina saker.

Have a nice day folks!
My

I miss my browneyed friend, alot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0