Espania.


Det här är.. vad kan det vara, andra eller tredje dagen kanske. Vi skulle ut på något ställe och dansa lite tänkte vi. Det var, helt sjukt kul. Det var första kvällen vi hängde med Tumba, som sen gjorde att vi sågs varje kväll..

Här har ni Vasse och Viktor från Tumba.

Tess och jag innan vi skulle ut och hänga med Tumba.

Här har ni mitt underbara fotbollslag.

Modell-Albin från Tumba on ze beach.

Johanna och jag i Frankrike på hemvägen.

En Viktor i duschen.

Viktor och jag.

Posar-Ludde drog på sig lite färg, röd. Lite sömn också.

Jag, I guess.

Oliveeeer, detta är grabben vi träffade igår.

Nico på stranden, som ni säkert ser.

Nä, vi solade och badade faktiskt inte bara. Vi spelade en del fotboll också, vilket tyvärr gick rätt dåligt, vi slutade som fyra av sex lag.

Vi satt ju iallafall i samma buss i runt 80 timmar med våra grabbar.

Vi hängde lite i France påvägen till Spanien mitt i natten. Kisspaus skulle jag gissa på.

Dethär är första dagen/kvällen när vi precis kommit fram.

Vid poolen var vi bara runt två gånger, havet var ju flera gånger bättre.

Lizaaa, och någon tuttfia i bakrunden som förstör hela bilden.

Ni ska få mer bilder, har mer än 1000 bilder, ni får se runt 20.
Liten syn på hur fint vi hade det iallafall. Även fast ni på samma gång inte har en aning om hur kul vi hade. Går nog bara att förstå om man var med.

TJE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0