Moonligt.

Det har varit en så sjukt bra vecka i Spanien, verkligen bland det bästa jag gjort. Jag är så glad att jag fick åka med, och åkte med istället för att åka på P&L (även om det också hade varit fint nu när Hultsfred är inställt..) och vara grisig.
Jag vet inte vad jag ska berätta, allt var så bra så att det skulle behöva berättas. Men det är så mycket. Så jag tar det som det kommer.
Fotbollen gick skit, så den behöver jag inte säga något om.
Vi åkte ju dit med Tumba p94, vilket vi trodde var det äckligaste laget vi kunde sätta på samma buss som oss. Men oj vad fel vi hade, de var hur fina som helst. Så de har vi hängt med en massa där nere. Vi började dock (som alltid) inte umgås förens de sista dagarna. Det var la efter att vi varit ute en kväll tillsammans med de, som vi började umgås på kvällarna. Och de kvällarna, var.. OJ så bra. Tänker dock inte berätta förmycket, ännu. Men det blev en hel del strandpromenader och prat, till att ligga i sanden och se på stjärnorna.
Blä, jag berättade ju inte mycket alls.. Kan ioförsig vara för att det bara är intima prylar som inte är så kul att höra om man inte var med.

Jag har flyttat in i mitt gamla rum igen på övervåningen. När jag kom hem från Spanien så hade min mamma och pappa målat mina väggar och mitt golv. Så nu har jag mina efterlängtade lila väggar (en stor och en liten) och ett _vitt_ golv! Golvet är.. oj så snyggt. Nu har jag iallafall en soffa, eller det är nog mer två fotöljer i mitt rum som jag bor i. Lär ju fota och slänga upp när det är helt klart.
Nu tänkte jag fortsätta hänga här på min soffa och äta lite Pringles hot & spicy som jag nu vet är de godaste chipsen i världen. Har en del att sakna också. Nathalie kommer ju hem på söndag, den andra fina vet jag inte, vilket gör det sjukt jobbigt.. Kom hem!

Take care!
My

Kommentarer
Postat av: viktor

super super super mysiga kvällar blev det!

<3

2010-07-12 @ 01:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0