Something good.

Obra människa jag träffat, helt otrolig är han.
Idag har jag mest tagit det ganska väldigt lugnt. Slet mig upp vid elva för att prata med Viktor om bad, men något sånt blev det inte av. Så jag träffade Nathalie istället, vi åkte ned till Nicksta och låg på våra handukar i skuggan och pratade vilket jag saknat som sjutton! Efter det, vid sju, så tog jag bussen till Västerhaninge och sen tåget till Stan. I stan rusade jag bort till Sergelstorg för att möta Emil, Viktor, Marcus, Jogge och Kevin. Vi kikade bio istället för att bada alltså. Eclipse såg vi, jäkligt bra var den! Efteråt satte de sig på tåget till Tumba, och jag på Tåget mot Västerhaninge för att där bli hämtad av min så jävla gulliga vän Felix som räddade mig med bilen och körde hem mig.
Imorgon blir det nog bad med dessa vänner, eller så hänger jag och Nathalie vid hennes pool och drar på oss lite mer brun färg. På kvällen blir det nog till att träffa massa vänner.
Nu ska jag tamefan sova! Så jäkla trött är jag.

Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0