This is a song for no one.

Jag är trött, riktigt trött.
Ska nog dra mig ned till köket för att göra mig lite te och rostade mackor med marmelad. Har varit så jäkla sugen på det hela kvällen.
..Eller så skiter jag i det och lägger mig på sängen och tar det lugnare än nu med Toffifee och någon schysst rulle. Bert kanske? Torkel i knipa eller Kenny Starfighter. We'll see!
Vet inte om det känns så värt att lägga upp tre bilder från Spanien, oredigerade. Faste, ni kan nog få det iallafall, kanske kan vara kul att se.
Nä, ner orkar jag inte gå, så jag slänger mig på sängen nu. Kan ju tillägga att jag är förälskad i mitt rum, och inte mindre när min säng är så jäkla skön. Renbäddad och med mjuka lakan. Mesmy, me like, alot.

Ni kan förresten få min SPAIN-spellista. Alltså en lista som jag lyssnade på när vi var därnere som påminner mig och säkert mina andra vänner som var med en jäkla massa om allt.
HERE you go!

Sleep tight, handsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0