Swee..t, no.

Blä, detta var inte alls vad jag ville få ut utav det hela.. Hoppas det går som jag vill, för jag vill detta.
Jag har iallafall varit hos min syster igår, och hela dagen idag. Kom hem för en timme sen ungefär. Igår så åt vi pizza och sen när Joel kom hem vid halv elva någon gång så cyklade vi och badade, mitt första bad i Sverige iår blev alltså ett nattbad. Hur skönt som helst var det! Idag så har vi solat (och badat såklart), sen har vi ordnat tacos och färgat hennes hår. Sen sprang jag till bussen. Och på busshållsplatsen hittade jag Tina! Sjukt mysigt, så jag fick sällskap på bussen till Ösmo.
Ikväll så blir jag nog bara hemma, kan hända att jag hänger med Andreas och Niklas också. Men vi får se hur det bli. Blir jag hemma så ska jag se på Juno. Det måste ju vara världens finaste film, jag både skrattar och gråter utav den, vilket jag behöver nu. Håller på och drar ned OTH säsong ett också, ska börja kika om nu tänkte jag. Saknar det som fasen!
Tänkte ta och stänga mina fönster nu, sätta på tvn och hoppas att mina vänner kommer med något att göra.

Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0