Gör min dag.

Mornin'!
Jag vaknade för någon timme sen, i min egen säng. Blev massa strul igår om hur vi skulle komma hem, men hem kom jag till sist. Skogsbo.
Idag är planerna såhär; min vän Nathalie kommer hem från Jersey vilket är så jävla bra då jag saknat henne och hennes sällskap som attan. Hon har varit borta i tre hela veckor på språkresa. Så henne ska jag träffa, kanske äter middag med henne och hennes grymma familj, får se hur det blir med det. Hon bör nog landa i Sverige närsomhelst. Tills dess, hade jag tänkt att gå ut och lägga mig i solen. Dra på lite morotsolja från Spanien och steka utav bara fan med min ipod. Måste nog ta och städa lite på mitt rum också, få lite ordning på saker och ting.
Nä nu ska jag lämna er!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0