You found me.

Morning sunshine.
Nu är mina fyra säsonger One Tree Hill färdigtittade på mindre än en månad. Vad ska jag nu göra om dagarna? Jag måste köpa mig skivor så jag kan bränna ut mina tre till säsonger jag har på datan.
Idag är det party! Och jäklar vad sugen jag är. Bara att jag gärna kommer hem efteråt, får kanske ge någon en liten peng och få skjuts hem? Det tar ju faktiskt inte mer än tio minuter från ösmo. Så, någon sugen? Från muskö till landfjärden för.. en femtiolapp och en puss? Jag skulle uppskattare som bara den.
Nu så borde jag gå och duscha sen faktiskt börja göra saker färdigt, dvs mig. Ska tydligen åka kvart i sex om vi inte får skjuts eller så dit.
Radion ska på i badrummet nu, My ska kläs av och ställas i duschen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kööör dit och hem. Don´t worry sweetie! :)

2010-01-23 @ 16:58:46
URL: http://femaleforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0