You say you're sorry, and then you do it again. And again, and again.

God kväll mitt herrskap!
Jag sitter och dricker cola och äter sjukt äckliga ostbågar. Jag som ville ha goda ostbågar. Mene, mina läppar är torra och mina armar har gåshud, annars är allt hur bra som helst. Slutade ett idag, och åkte så jag var hemma till kvar över ett annat än hur skönt som helst var det inte. Vid fem åkte vi iväg och hjälpte Linn med hennes och Joels lägenhet de flyttar in i idag. Asmysig varen. Efter det, bar det av hemmåt och tacos tillagades. Nu sitter jag som sagt här helt ensam.
Jag tänkte lägga mig i min säng snart.
But, slänger in några bilder och lite text först.
Night, then.

Jag borstar gärna tänderna i duschen, går ju så mycket snabbare då.
Jag är galen i One Tree Hill, tyvärr.
Jag hatar att jag är femton (snart sexton) och har fyra år kvar till tjugo.
Jag måste också säga att jag hatar när folk pratar med mig, och verkar jätteintresserade och sen får höra om min ålder och slutar då prata med mig. Det händer ioförsig nästan aldrig, men när det händer, så försvinner en bit utav  min tro på mänskligheten.
Jag mår verkligen riktigt dåligt utav att inte få lyssna på musik. Som nu, när min ipod är trasig, jag vet inte vad jag ska ta mig till ibland. Att sitta på bussen är en plåga. Så sjukt jobbigt att behöva höra på alla ljud och inte få sätta på något bra och bara.. få höra vad man vill höra. Fy för att inte ha en ipod.
Jag tycker så jäkla mycket om att träffa nya människor, struntar fullständigt i var, på stan, på partaj, på internet w/e, det är alltid lika kul att få prata med en ny bra människa.
Jag är skitledsen över att jag inte kan åka skidor eller snowboard, för helvete vad snygg man får vara då, med alla dessa jackor och pryttlar, kan ju inte bli snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0