Tommy-Gun.

HEJ!
Lite jag kärat ner mig i min design. Asnöjd haha. Trodde inte jag skulle göra någon och heller inte få upp den så pass snabbt som jag fick. Men det var tack vare tobz jag fick upp den, så tack som fasen!
Sitter och lyssnar på Tommy-gun med Royal Republic och gråter över att den inte går att ladda ned. De har ju bara All beacause of you på spotify, och ingen annan. Surt som fan. Yeye, tänkte dra mig till sängen snart och se på någon film. Skulle se Green street hooligans igår men somnade redan efter att de dragit på varann på stationen, dvs efter 2 minuter.
Sitter fortfarande och lyssnar igenom min OTH-lista, och min spelningslista med annan musik börjar se riktigt bra ut nu. Bara ipod touchen och spotify premium som fattas nu, sen är jag bäst i världen.
Tänkte nyss att ju snabbare jag går och lägger mig desto snabbare får jag äta asgod frukost. Så, jag tänkte hoppa ned i min säng nu och låta det bli söndag på riktigt tyvärr. Slapp helg dethär, men jag behövde det.
DAMN, MY GRÖM INTE ATT GÖRA SKITMATTEN IMORGON!
Slänger in lite bilder, sen ska jag sova.
TJEZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0